Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

χοιρινό κότσι μαριναρισμένο


δεν περνά απαρατήρητο

χοιρινο κοτσι μαριναρισμενο

υλικά

2 χοιρινά κότσια
1 κουτάκι μπύρα
1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι
1 κρεμμύδι στα τέσσερα
3 σκελίδες σκόρδο
3 δαφνόφυλλο
2-3 καρότα
1-2 πράσινες πιπεριές σε λωρίδες
1 κόκκινη πιπεριά σε λωρίδες
1 κίτρινη πιπεριά σε λωρίδες
μουστάρδα
αλάτι
πιπέρι
ρίγανη
ελαιόλαδο

εκτέλεση
αλατοπιπερώνουμε το κάθε κότσι χωριστά και τα αφήνουμε στην άκρη μέχρι να ετοιμάσουμε τα υπόλοιπα λαχανικά
τα πασαλείβουμαι με μπόλικη μουστάρδα και τα πασπαλίζουμε με ρίγανη
βάζουμε όλα τα υλικά στη γάστρα μαζί με τα κότσια και την αφήνουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 12 ώρες
μετά τις 12 ώρες τα βάζω στο γκριλ να ροδίσει και να κάνει κρούστα γύρο-γύρο
τα βάζω στη γάστρα μαζί με τη μαρινάτα και το ψήνω σε μέτριο φούρνο για καμιά ώρα, μετά τον χαμηλώνω στους 150 για άλλες δυο ώρες περίπου
ανα μισαωρο τα γυρνάω μέσα στη γάστρα, τα πάνω κάτω
όταν ψηθεί το σερβίρω με τη μαρινάτα του όπως έχει ή λιώνω τα λαχανικά στο μούλτι και το χρησιμοποιώ σαν σάλτσα

δεν ξεχνώ
με την ίδια μαρινάτα μπορώ να μαρινάρω και χοιρομέρι
την συνταγή αυτή μου την έδωσε η φίλη μου η Λίνα, φοβερή μαγείρισσα, και που να δοκιμάσετε το ριζότο της με φιδές που το συνόδευε

καλή όρεξη

4 σχόλια:

Αγγελικη Ν είπε...

Ωχ μανούλα μου! Θα το έχω στο νού μου για το επόμενο τραπέζι!

mia maria είπε...

Καταπληκτικό Ελευθερία! Πολύ λαχταριστό!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τέλειο!!! Σούπερ!!
Και η μαρινάτα σου εξαιρετική!

Ελευθερία είπε...

χαιρομαι παρα πολυ που σας αρεσε, μερες που ερχονται και τα τραπεζια διαδεχονται το ενα το αλλο, δοκιμαστε το, ειναι ...αξιοπιστω!!!!