Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Αρακάς με καρότα

αρακας με πατατες και καροτα

Υλικά
½ κιλό αρακά
3-4 καρότα
3 μέτριες πατάτες
1 μεγάλο κρεμμύδι
1 κούπα σάλτσα
λίγο ελαιόλαδο
αλάτι
πιπέρι

προαιρετικά
άνηθο

Εκτέλεση
Καθαρίζουμε και ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι.
Το βάζουμε στην κατσαρόλα με λίγο ελαιόλαδο να ξανθίνει.
Στο μεταξύ καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε στα τέσσερα.
Καθαρίζουμε και κόβουμε σε ροδέλες τα καρότα.
Τα προσθέτουμε στην κατσαρόλα μαζί με τον αρακά και αφού τα φέρουμε δυο σβούρες προσθέτουμε τη σάλτσα και μια κούπα νερό.
Βάζουμε αλάτι, πιπέρι αν μας αρέσει και το άνηθο και το αφήνουμε να σιγοβράσει μέχρι να μαλακώσουν τα καρότα 25-30 λεπτά στο περίπου.

Δεν ξεχνώ
Έχουμε το νου μας και αν χρειαστεί προσθέτουμε λίγο νερό ακόμα.

καλή όρεξη

8 σχόλια:

painter είπε...

Ένα από τα αγαπημένα φαγητά των παιδιών μου. Νοστιμότατο και πολύ υγιεινό.
Ακριβώς έτσι το φτιάχνω κι εγώ... χωρίς άνιθο, γιατί δεν τον θέλουν...
Όταν είδα την φωτογραφία σου ήταν σαν να είδα ένα δικό μου πιάτο αρακά, ολόιδιο μου φάνηκε...
Καλή εβδομάδα Ελευθερία!!!

elen είπε...

Νόστιμο φαγάκι το συνοδεύουμε με μπόλικο τυράκι φέτα!! Μιαμ μιαμ. Καλή εβδομάδα φιλενάδα μου:)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Από τα πιο αγαπημένα μου λαδερά!
Και με φετούλα, που λεέι και η Εlen...τι άλλο θέλουμε!!

Pansofix είπε...

απο τα λαδερα ισως ειναι το αγαπημενο μου με φετα στο πλαι και ψωμακι!!!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Οι προλαλήσαντες ανέφεραν το τυράκι για συνοδευτικό, εγώ θα προτείνω ελίτσες και ταραμοσαλάτα....
Ετσι όπως βλέπω το πιάτο σου Ελευθερίτσα, βουτάωωωωωω
Φιλάκια :)))

cook είπε...

ανοιξιατικο φαγητο και νοστιμο...να το κανετε και λεμονατο με φινοκιο :)

Αγγελικη Ν είπε...

Ελεθυερία μου υπέροχο φαγάκι! Το μόνο που θα πρόσθετα είναι μια φέτα σπιτικό ψωμάκι!

Αγγελικη Ν είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.