Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Πέρκα φιλέτο πανέ (σαν fish sticks)

κροκετες ψαριου (περκα φιλετο)

Υλικά
Πέρκα φιλέτο
αλεύρι
αυγό
λίγο γάλα
φρυγανιά τριμμένη
αλάτι
λάδι για τηγάνισμα

Εκτέλεση
Ξεπλένουμε το ψάρι και το αφήνουμε στο στραγγιστήρι να φύγουν τα πολλά υγρά του.
Το κόβουμε κάθετα σε λωρίδες πάχους 2 εκατοστών και τις πανάρουμαι.
Πρώτα στο αλεύρι, μετά στο αυγό με το γάλα και τέλος στη φρυγανιά.
Τα αφήνουμε στο ψυγείο να δέσει το πανάρισμα για 1 ώρα τουλάχιστον.
Βάζουμε το λάδι σε δυνατή φωτιά και τηγανίζουμε τα φιλετάκια μας μέχρι να ροδίσουν και από τις δυο μεριές
Τα βάζουμε πάνω σε χαρτί κουζίνας να φύγουν τα πολλά λάδια τα αλατίζουμε
Περιχύνουμε με λίγο λεμόνι και σερβίρουμε απευθείας

Δεν ξεχνώ
όλα τα παιδιά τρελαίνονται για fish stiks, μόνο που αυτά έχουν μέσα καθαρό ψάρι

Καλή επιτυχία

8 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

θέλω κι εγώ!!!!
τι δεν είμαι παιδάκι;
νομίζεις!!!!!!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Φαίνονται τέλεια!!!
Τα έτοιμα fish sticks μόνο ψάρι δεν έχουν μέσα....
Πολύ ωραία η ιδέα σου!!Μπράβο!!!

Νίκη είπε...

Αχ και μενα οι τσούπρες τρελαίνονται... απλά εγω δεν τα τηγανίζω τα ψήνω στη πλάκα...

Ανεράιδα είπε...

Φοβερή ιδέα που δεν είχα (βλακωδώς) σκεφτεί! Ευχαριστούμεεεεε!!!

Betty's Cuisine είπε...

Παρόμοιο φαγάκι φτιάχνω με μπακαλιάρο κι ας μην έχω μικρά παιδάκια, και τα μεγάλα το τιμούν ιδιαιτέρως! :)

georgiaxara είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ!!
ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!
ΦΙΛΙΑ!

Ελευθερία είπε...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ νομιζω, νομιζω!!!!

ΝΑΤΑΣΑ και φαινονται και... ειναι!!!

Νίκη τα ετοιμα τα κανω στο φουρνο σε λαδοκολλα, αλλα τα δικα μου τα τηγανιζω ;)

Ανεράιδα δεν πειραζει κουκλα μου, το σκεφτικα εγω για ολες σας :D

Betty's Cuisine θα το δοκιμασω και με μπακαλιαρο, ευχαριστω!!!

georgiaxara θα χαρω πολυ να την φτιαξεις και να μπεις στον κοπο μου πεις μετα την γνωμη σου!!!

crispy είπε...

Ε όχι μόνο τα παιδιά! Κι εμείς οι μεγάλοι τρελαινόμαστε για fish sticks!